Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
8.12.2015, Jan Vítek, aktualita
V příštím roce, a hned na jeho začátku, se dočkáme nových procesorů Broadwell-EP. Jde o serverové Xeony, mezi něž patří také model Xeon E5-2698 V4 s 20 jádry, podporou Hyperthreadingu a dokonce 50 MB L3 cache.
X-COM (73) | 8.12.201518:44
Nevím, čemu říkáte 8procesorový rack, ale Xeon E5­-2698 V4 dáte maximálně do dvouprocesorových desek. První číslo za pomlčkou odpovídá maximálnímu počtu procesorů v jednom systému.
Odpovědět0  0
Mr.Lolendo (259) | 8.12.201518:32
Propustnost pamětí je neuvěřitelná. S takovou rychlosti by iGPU už asi bržděné nebylo.
Odpovědět0  0
dom324 (118) | 8.12.201519:32
Myslíš L3 Cache?Cache má každý procesor.Cache je ultrarychlá paměť,která ale v čipu zabírá hodně místa a je drahá.Výkonné iGPU potřebuje aspoň 1GB paměti,servrové procesory mají okolo 50MB L3 Cache. https:­/­/www.google.cz­/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjn0u­3J8szJAhWIVxoKHdgBA8wQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Flanoc.org%2Freview%2Fcpu­s%2F7103­-intel­-core­-i7­-5775c%3Fshowall%3D1%26limitstart%3D&bvm=bv.109332125,d.dmo&psig=AFQjCNFm0­2d0qKdwx­-9QOCwkclSSJqtWVQ&ust=1449685785526162 Tady vidíš kolik místa zabírá 4MB L3 Cache v jádru broadwell.Dokážeš si představit kolik místa by zabral 1GB?
Odpovědět0  0
Mr.Lolendo (259) | 8.12.201523:10
Ehm pamětí RAM samozřejmě. 100GB­/s je více než některé grafiky.
Odpovědět0  0
Scaraby (15) | 9.1.201611:47
Si robis srandu? Dnesne dedukovane grafiky vyuzivaju v pamati 512Gb­/s a nestaci im to... takze iGPU by bolo stale brzdene....
Odpovědět0  0
Chester1722 (10) | 8.12.201516:22
Mohol by to niekto benchmarknut na GTA V :)
Odpovědět0  0
dom324 (118) | 8.12.201518:20
Ve hrách je ti 20 jader k ničemu.To je důvod proč AMD procesory jsou tak obrovský shit,mají 8 slabých jader,které se současnými technologiemi nedokážeme využít.Využití jednotlivých jader pak vypadá zhruba takhle:
Core 1 100%
Core 2 80%
Core 3 70%
Core 4 60%
Core 5 40%
Core 6 20%
Core 7 0%
Core 8 0%
Proto se na hry nevyplatí více než 4 jádra.
Odpovědět1  2
mch81 (423) | 8.12.201522:41
Reálně to vytížení bude na všech jádrech pod stovku. Pokud je méně vláken než jader a­/nebo nejsou plně vytížena a není nastavena afinita, tak se proces pouští střídavě na všech jádrech, aby nedocházelo třeba k zbytečnému přehřívání jenom části CPU. Pak to vypadá, jako by všechna jádra jela třeba na 50%.
Odpovědět2  0
Eskymak (1057) | 8.12.201515:19
:­-)
Odpovědět2  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.